عاشق آرش برهانی

عاشق آرش برهانی

ورزشی


او در سال 86 و در مقطعي كوتاه حضوري ناموفق در النصر امارات داشت و طي هفت بازي براي اين تيم تنها يك بار موفق به گلزني شد تا خيلي زود به پاس برگردد.

با اين حال بازگشت برهاني به جمع سبز قباهاي تهراني برخلاف گذشته طولاني مدت نبود و اين مهاجم جوان و گريزپا چشم استقلالي‌ها را گرفته بود.

برهاني از همان سال 86 به عضويت استقلال درآمد؛ عضويتي كه تا به حال ادامه دارد و در اين سال‌ها با احتساب دو گل زيبايي كه ديروز وارد دروازه مس كرمان كرد، شمار گل‌هاي خود را براي آبي‌هاي تهران به عدد 91 رساند و ركورد 89 گل علي جباري را پشت سر گذاشت تا از اين حيث بهترين گلزن تاريخ باشگاه استقلال لقب گيرد.

برهاني كه در ليگ 87-88 با زدن 22 گل عنوان آقاي گلي ليگ برتر را به دست آورد، ديروز در شرايطي به اين افتخار نائل آمد كه هواداران استقلال بابت بازگشت فرهاد مجيدي، بازيكن مورد علاقه خود از خوشحالي در پوستشان نمي‌گنجيدند، اما كدام طرفدار استقلال بود كه ديروز از دو گل زيباي برهاني به وجد نيامده باشد؟ البته برهاني در حالي ديروز براي استقلال خوش درخشيد كه كارلوس كرش سرمربي تيم ملي در ورزشگاه آزادي حضور داشت؛ مربي​اي كه عمده‌ترين دغدغه اش نبود يك مهاجم ششدانگ در خط حمله تيم ملي است و نقطه ضعف برهاني در اين سال‌ها بازي‌هاي پرنوسانش بوده است.

او در ليگ دوازدهم تا به اينجاي كار تنها هشت بار موفق به گلزني شده است و در مجموع 37 باري كه پيراهن تيم ملي را برتن كرده، 10 گل ملي به نام خود ثبت كرده است.

آيا اين بازيكن كه به قول خودش مسائل روحي ـ رواني باعث مي‌شود در بعضي بازي‌ها كلي موقعيت گلزني را خراب كند، مي‌تواند عصاي دست كارلوس كرش در ادامه بازي‌هاي تيم ملي در راه صعود به جام جهاني باشد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: لیلا ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ashegarashborhani.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com